0
Košík je prázdny
0

    Zimbra Collaboration Server

    Zimbra Collaboration Server (ZCS)

    Zimbra je kolaborační řešení navržené pro cloudové prostředí (privátní i veřejné) zahrnující email, kalendář, úkoly a další kolaborační nástroje. Toto řešení je určeno pro podnikové zákazníky, státní a vzdělávací instituce, zdravotnická zařízení a další organizace od několika či několika desítek uživatelů (SBS) až po rozsáhlé systémy s tisíci uživatelů. Zimbra nabízí inovativní způsoby komunikace, přístup uživatelů k informacím a řízení aktivit v osobním cloudovém prostředí. Hledáte náhradu za Microsoft Exchange nebo Kerio Connect? 

    Nabídku licencí Zimbra naleznete zde.

    Odkaz na stránky výrobce zde.

     

    Nové verze Zimbry neustále přinášejí celou řadu vylepšení:

    • Nový Zimbra Touch Client pro mobilní zařízení nabízí moderní design a přehledné uspořádání, které zjednoduší a zpříjemní práci s emailem, kalendářem, kontakty a úlohami z tabletu nebo mobilního zařízení
    • Offline mód webového klienta s možností uložení obsahu za 1 den až 1 měsíc, automatický přechod mezi offline a online módem
    • Vysoce kvalitní náhledy dokumentů v příloze díky využití Libre Office Podpora
    • EWS (Exchange Web Service) pro přímé připojení MS Outlook for MAC a Apple Mail bez nutnosti instalace pluginu
    • Nová verze Zimbra Outlook Connectoru pro připojení MS Outlook for Windows*
    • mobilní synchronizace
    • Zimbra drive file sync
    • Realtime Backup
    • Zimbra Chat
    • a další...

    Základní vlastnosti ZCS

    Komunikace a kolaborace

    • Inteligentní „osobní cloud“ se sofistikovanou uživatelskou schránkou, která integruje email, hlasovou komunikaci, úkoly, kalendář, sdílení souborů a různé podnikové aplikace
    • Různé způsoby nasazení: jako virtuální server v privátním coudu nebo hostované řešení ve veřejném cloudu
    • Integrované podpora Unified communication s funkcemi jako click-to-call, integrovanou hlasovou schránka, chat a prezence/stav uživatele
    • On-line připojení odkudkoliv na libovolném smartphone nebo jiném zařízení s automatickou synchronizací
    • Off-line práce se Zimbra desktop nebo s jiným klientem jako např. Microsoft Outlook
    • Integrace s externími adresáři pro autentifikaci a jako zdroj pro seznam uživatelů
    • Celkové náklady (TCO) jsou nižší ve srovnání se standardními systémy

     

    Pokročilé webové rozhraní

    • Zvýšená produktivita díky inovativnímu a robustnímu webovému rozhraní
    • Unikátní vyhledávací funkce s možností vytvoření komplexních vyhledávacích dotazů, které je možné uložit po opakované použití
    • Odesílání a příjem šifrovaných zpráv a zpráv s elektronickým podpisem
    • Snadné sdílení dokumentů a složek s dalšími uživateli
    • Skupinové plánování pro rychlé nalezení nejvhodnějších časů schůzek, možnost napojení na MS Exchange 2007/2010/2013
    • Přeměňte Zimbru na zákaznické „kolaborační centrum“ díky integraci externích aplikací jako Facebook, Twitter a podnikových aplikací včetně Oracle a SAP.

     

     

    Připraveno na virtualizaci, snadná instalace

    • Možnost standardní instalace na HW server a do virtuálního prostředí, nebo snadná a rychlá aplikace virtuální appliance (OVA) do virtuálního prostředí vmware
    • Nasazení jako lokální server, hostovaný server nebo jako služba od Zimbra operátora
    • Podpora multi-tenancy pro nasazení v sítí operátorů – více domén na jednom serveru s delegovanou administrací
    • Role-based administrace oprávnění nebo přidělováním oprávnění na úrovni jednotlivých uživatelů
    • Vysoká dostupnost, integrované on-line zálohování s obnovou až na úrovni jednotlivých uživatelů a specifických bodů/časů obnovy
    • CAC (Common Access Card) a Smartcard autentifikace

     

     

    Integrovaná podpora Unified Communication

     

    • Integrovaná podpora s MITEL a CISCO Unified Communication řešením s integrovanými funkcemi jako click-to-call, přístup k hlasovým zprávám, seznam volání, prezence/stav uživatele a chat/IM (Instant Messaging)
    • Rozšiřitelnost s dalšími Unified communication aplikacemi díky Zimbra SDK

     

     

     

    Mobilní přístup odkudkoliv

    • Synchronizace s iOS (iPhone, iPad), Windows a Android zařízeními a tablety
    • Propojení BlackBerry smartphone se Zimbrou přes Zimbra Connector for BlackBerry Enterprise Server (BES)
    • Správa bezpečnostních pravidel a vzdálené vymazání zařízení; PIN a další nastavení zařízení přes uživatelský účet
    • Pokročilý web interface Zimbra pro email, kontakty, kalendář a sdílené soubory na libovolném xHTML zařízení

     

     

    Zimbra Desktop a desktop client

    • Výkonný a uživatelsky přívětivý offline přístup díky aplikaci Zimbra Dektop – bezplatný emailový klient pro Windows, Mac a Linux
    • Zimbra desktop umožňuje agregovat Gmail, Hotmail, Seznam a další IMAP/POP3 mailové účty do jednoho klientského software
    • Možnost synchronizace Gmail a Yahoo adresáře a kalendáře
    • Plnohodnotná MAPI synchronizace pro outlook 2003, 2007, 2010, 2013 a 2016 s offline přístupem a podporem zabezpečené komunikace přes S/MIME
    • Podpora MS Outlook for MAC a Apple MAC s využitím EWS (Exchange Web Service)*

     

    *Samostatná licence pro EWS for MAC

    description: Zimbra Collaboration Server (ZCS); keywords: Email; Calendar; Task; ActiveSync; MAPI; IMAP; POP3; Unified Messaging;
     

    K provozování našeho webu www.alternetivo.cz využíváme takzvané cookies. Cookies jsou soubory sloužící k přizpůsobení obsahu webu, k měření jeho funkčnosti a obecně k zajištění vaší maximální spokojenosti. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme. Více informací...