Servisní služby / SLA

SLA služby v různých úrovních

V oblasti servisních služeb nabízíme znalosti a zkušenosti našich certifikovaných specialistů pro řešení případných problemů nebo i pouhých úprav ve vašich síťových řešeních. Tyto služby jsou k dispozici ať již na námi dodávaná/navržená řešení, tak na námi podporovaná technologická řešení dodaná společně s dalšími partnery apod.

Odstranění závady, návrh řešení, garantovaná reakce nebo jen dohled

Servisní služby jsou výhodně nabízeny několika balíčky servisních programů. Tyto programy nabízí potřebnou podporu od základní úrovně v podobě garantované dostupnosti konzultanta v režimu 8*5 až po komplexní programy režimu 24*7 s monitoringem a případnými proaktivními zásahy. Servisní služby / služby poprodejní podpory lze případně čerpat i bez stávajících servisních smluv, ale v tomto případě bez časové garance řešení.

Dohled plných 365 nebo 24*7

Dlouholeté zkušenosti certifikovaných specialistů každodenně dále prohlubované na technologicky náročných projektech jsou garancí té nejlepší podpory vašich síťových řešení.