Služby TSD

Služby technického oddělení Alternetivo – služby s přidanou hodnotou

Nabízíme partnerům kompletní spektrum služeb pro všechny fáze IT nebo telekomunikačního projektu. Díky týmu zkušených a certifikovaných specialistů pomáháme našim partnerům realizovat projekty, které by při realizaci vlastními silami byly pro ně příliš náročné nebo zcela nerealizovatelné. Nabízené služby se opírají i o zázemí kompetenčního, testovacího a školicího centra naší společnosti. Dle vašich požadavků předem specifikujeme časovou náročnost a požadovanou úroveň servisní služby. Návrhy služeb s přidanou hodnotou konzultujeme se zákazníky tím způsobem, aby samotná služba byla efektivní, účinná a maximálně přizpůsobena konkrétnímu zákazníkovi nebo projektu. Se službami Alternetivo se v moři IT a telekomunikačních řešení a technologií neztratíte. Využijte služby, které vás budou navigovat správným směrem!

Odborná školení

Pro poskytování služeb s přidanou hodnotou je extrémně důležitý proškolený tým certifikovaných specialistů. Tento tým se u nás podílí nejen na samotných projektech či zakázkách, ale i na činnosti školicího a kompetenčního centra. Přináší zkušenosti a znalosti z konkrétních projektů do prostředí vzdělávání našich partnerů. Díky širokému portfoliu produktů i služeb je i činnost školicího centra velmi rozsáhlá. Mezi nejvýznamnější oblasti školení patří především IP technologie - switching a routing, podnikové Wi-Fi, strukturovaná kabeláž, vláknová optika, mikrovlnné spoje a v neposlední řadě i velmi žádaná síťová bezpečnost. Oblíbené jsou také tématické kurzy, např. se zaměřením na diagnostiku sítí nebo na technologie sítí FTTx/Triple play. Vzhledem k rozsáhlým zkušenostem a širokému záběru se nabídka školení neustále rozšiřuje a aktualizuje. Jako autorizované školicí centrum pro celou řadu technologií / výrobců nabízíme odborná školení a další vzdělávací služby, které jsou nezávislé na jednotlivých fázích realizace projektu.

Přehled otevřených kurzů | Obecné podmínky školení

Obecná technická školení

Školení seznamují jak s obsahem osvědčených standardů, tak s nejnovějšími telekomunikačními technologiemi vč. ukázek konfigurací a návrhů sítí. Nejžádanějším školením v této oblasti je např. oblíbené školení „Základy ethernetu“. Jsou zde však i úzce specializovaná pokročilá školení jako školení na QoS, triple play apod.

Pravidelně vyhlašujeme školení z oblasti vláknové optiky - Optické sítě - komplexní sortiment pro budování FTTx sítí. Školení zaměřené na práci s optickými vlákny včetně praktických ukázek i teorie a základů návrhu optických sítí.

Pro oblast síťové bezpečnosti jsou k dispozici školení pokrývající problematiku nasazení NG firewallů nebo UTM - ochrana proti útokům typu Ransomware nebo DDoS atp.

Podnikové Wi-Fi technologie tvoří velmi zásadní část našeho portfolia a zkušenosti z tohoto segmentu jsou nepřeberné. Rádi se o naše znalosti dělíme v rámci školení z cyklu Wi-Fi akademie, která zahrnují veškerá důležitá témata - design a analýzu Wi-Fi sítí, bezpečnost Wi-Fi, implementaci, provoz a troubleshooting.

Expertní technická školení výrobců

Specializovaná networkingová školení Huawei zaměřená na switching, routing, Wi-Fi i bezpečnost. Díky mnohaletým zkušenostem s touto platformou jsme schopni poskytovat "deep dive" školení pro ISP i podniková řešení.

Značka DCN (vznikla oddělením networking sekce společnosti LENOVO) nabízí enterprise řešení pro oblast switchingu. Mezi hlavní přednosti tohoto řešení patří především vysoká úroveň technické vyspělosti řešení (důraz na IPv6) za velmi zajímavých cenových podmínek. V nabízených školeních je možné získat informace jak pro návrh řešení s DCN, tak informace a náhled na konfiguraci a diagnostiku operačního systému DCN OS.

Ruckus Wireles je výrobcem technologií pro podnikové bezdrátové sítě s centrálním řízením pomocí kontroléru. Můžete zvolit školení z několika úrovní: základní proškolení, partnerské školení a pro již vyškolené partnery technologický update.

Produkty Siklu EtherHaul - výkonné a cenově příznivé bezdrátové spoje pro řešení poslední míle. Školení pro point-to-point nebo point-to-multipoint jsou velmi populární zejména mezi ISP.

Specializovaná školení platformy HPE jsou stále k dispozici na přání.

Obchodní školení standard

Školení pro obchodníky seznamují s produktovými specifiky námi dodávaných prvků a zásadami návrhu sítě. Některá ze školení mohou sloužit také jako příprava pro obchodní certifikační školení výrobců.
 

Zákaznická školení

V rámci rozsáhlejších projektů, ale i pro další zájemce, lze připravit speciální zákaznická školení zaměřená na konkrétní problematiku dle vašich požadavků. Nutnost přípravy školících materiálů je důvodem vyšší cenové náročnosti této služby a delších dodacích termínů. Cena za školení je závislá na prezentovaných oblastech, počtu účastníků a dalších podmínkách. Pokud máte zájem o zpracování nabídky, prosíme kontaktujte nás s vaším konkrétním požadavkem.
 

Konzultace

Odborné konzultace jsou cenově i časově příznivější alternativou k zákaznickým školením v případě, kdy se chcete podrobněji seznámit s konkrétní odbornou problematikou a konkrétními implementačními specifiky prvků jednotlivých výrobců.

Rádi vám pomůžeme nalézt ten správný „kurz“ !
 

Podpora / konzultace

Služby konzultací a technické podpory v konkrétních projektech tvoří jednu z klíčových náplní pro specializovaný technický tým naší společnosti. Tyto služby nás současně neustále posouvají v technologickém pokroku tak, aby naši specialisté mohli řešit i ty nejnáročnější projekty. K dispozici je vám tým našich specialistů od středních úrovní až po vysoce specializované znalosti. Tyto znalosti nabízíme a uplatňujeme především pro konzultace vhodných topologií, výběru HW, volbě použitých protokolů a jejich nastavení nebo i diagnostiky již stávajících řešení. Náš tým vychází z dlouholetých zkušeností na relizovaných projektech, ale ke každému řešení se snaží přidávat, krom obecných zásad řešení, i tolik potřebné individuální zohlednění konkrétních potřeb. Disponujeme velkým množstvím ověřených řešení, ale i dostatečnými zkušenostmi z individualizace projektu.

Konzultace a činnost podpory je nejčastěji využívána díky rozsáhlému technickému zázemí v podobě realně bežícího HW i SW k testům a ověřování návrhů, jakož i testům a optimalizacím konfigurací.

S požadavky na podporu / konzultace či dalšími individuálními požadavky nás neváhejte kontaktovat.

Servisní služby / SLA

V oblasti servisních služeb nabízíme znalosti a zkušenosti našich certifikovaných specialistů pro řešení případných problémů nebo i pouhých úprav ve vašich síťových řešeních. Tyto služby jsou k dispozici ať již na námi dodávaná/navržená řešení, tak příp. na námi podporovaná technologická řešení dodaná společně s dalšími partnery apod. Servisní služby jsou výhodně nabízeny jako balíčky servisních programů. Tyto programy nabízí potřebnou podporu od základní úrovně v podobě garantované dostupnosti konzultanta v režimu 8*5 až po komplexní programy režimu 24*7 s monitoringem a případnými proaktivními zásahy. Servisní služby / služby poprodejní podpory lze příp. čerpat i bez stávajících servisních smluv, ale v tomto případě bez časové garance řešení.

Dlouholeté zkušenosti certifikovaných specialistů každodenně dále prohlubované na technologicky náročných projektech jsou garancí té nejlepší podpory vašich síťových řešení.